پیام فرماندار ابوموسی به مناسبت یوم الله 13 آبان

رضا پوربابایی فرماندار شهرستان ابوموسی طی پیامی از مردم شریف شهرستان جهت شرکت در راهپیمایی روز 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی دعوت کرد.

به گزارش بوم سُوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری ابوموسی، رضا پوربابایی فرماندار شهرستان ابوموسی طی پیامی از مردم شریف شهرستان جهت شرکت در راهپیمایی روز 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی دعوت کرد. متن پیام به شرح زیر می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

سیزده آبان روز استوارى ملت ایران در مقابل ترفند استکبار است. «حضرت آیت الله خامنه ای(مد ظله العالی)»

در دفتر تاریخ پرافتخار ایران اسلامی، یوم الله 13 آبان سالروز شهادت دانش آموزان انقلابی بدست دژخیمان پهلوی، تبعید حضرت امام راحل(ره) به ترکیه و حماسه تسخیر لانه جاسوسی به دست دانشجویان پیرو خط امام و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی می باشد.

مراسم 13 آبان روز بزرگ “مرگ بر آمریکا” است و این روز تا زمانی که سیاست های استکباری و خوی ظالمانه آمریکا علیه ایران و سایر کشورها و دولت های مستقل، آزادیخواه و عزت طلب ادامه دارد، باید به طور مستمر برگزار شود.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی به ویژه شهدای دانش آموز، از عموم مردم ولایت‌مدار و با غیرت شهرستان ابوموسی که مرزداران سربلند کیان مقدس کشور اسلامی بوده دعوت می کنم تا با حضور گسترده و حماسی خود در راهپیمایی سیزده آبان امسال، صلابت، شجاعت، وحدت و همدلی خود را به منصه ظهور رسانده و با فریاد استکبار ستیزی، با آرمان های امام راحل (ره) و اندیشه رهبر عظیم الشأن انقلاب، تجدید میثاق نماییم.

ان شاء الله

رضا پوبابایی- فرماندار شهرستان ابوموسی

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید