بازدید فرماندار شهرستان ابوموسی از حوزه آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی

فرماندار شهرستان ابوموسی از حوزه آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی متوسطه دوم بازدید کرد.

به گزارش بوم سُوز به نقل از روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان ابوموسی ، رضا پوربابایی فرماندر شهرستان ابوموسی از حوزه برگزاری آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی در دبستان ریحانه بازدید کرد و روند برگزاری آزمون در این حوزه را مورد بررسی قرار داد.

در حاشیه این بازدید که با همراهی حجت الاسلام محب زاده مدیر آموزش و پرورش شهرستان، بی نیاز بخشدار مرکزی، پورحسینی معاون آموزشی و رودباری سرپرست معاونت توسعه مدیریت آموزش و پرورش انجام شد، مهندس پوربابایی اظهار داشت: در سالهای گذشته دانش آموزان داوطلب شرکت در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی برای حضور در آزمون به مرکز استان مراجعه می کردند.
فرماندار ابوموسی افزود: سلامت دانش آموزان همواره در اولویت قرار دارد بنابراین با توجه به شرایط خاص ناشی از شیوع ویروس کرونا و با وجود تعداد کم داوطلبین شرکت در آزمون مدارس نمونه دولتی، امسال توانستیم این آزمون را در جزیره ابوموسی برگزار کنیم.

این مقام مسئول توانایی علمی دانش آموزان شهرستان را بالا توصیف کرد و افزود: برگزاری چنین آزمون هایی در شهرستان امکان بیشتری برای مشارکت دانش آموزان فراهم می کند و برگزاری این آزمون کار خوب و بزرگی است که قابل تقدیر است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید