تاریخ حسین فهمیده ها را فراموش نمی کند

مدیر آموزش وپرورش شهرستان ابوموسی گفت: تاریخ حتی بعد از قرنها، حسین فهمیده ها را فراموش نمیکند.

به گزارش بوم سُوز به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش ابوموسی، به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی آیین غبارروبی قبور شهدای گمنام شهرستان ابوموسی به همت حوزه بسیج دانش آموزی شهید فهمیده و با حضور دانش آموزان، فرهنگیان، مسئولین شهرستانی و سخنرانی مدیریت آموزش وپرورش برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا محب زاده مدیر آمورش وپرورش شهرستان ابوموسی در این مراسم با اشاره به هفته بسیج دانش آموزی گفت: این هفته یادگار ابرمردان دفاع مقدس است همان شیر مردانی که به ظاهر کوچک اما در باطن بسیار قدرتمند بودند چرا که با مطالعه وصیتنامه آنها متوجه میشویم قلم، بیان، تقوا و نگاهشان به دین، نگاه بسیار بزرگی بوده است.

مدیر آموزش وپروش ابوموسی به توصیه حضرت امام (ره) به دانش آموزان که فرمود «وصیتنامه های این شهدا را بخوانند» اشاره کرد و افزود: ما ۳۶هزار شهید دانش آموز داریم که با مطالعه زندگی نامه آنها در می یابیم که این شهدا، معرفت بالایی کسب کرده بودند که این معرفت تحت تأثیر حب ولایت و اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام بوده است.

این مقام مسئول در ادامه تصریح کرد امروز افتخار می کنیم به دانش آموزانی که به کلام امام خمینی(ره) لبیک گفتند و ندای هیهات من الذله سر دادند، به جبهه حق علیه باطل رفتند و پایمردی هایی کردند که تاریخ حتی بعد از قرنها امثال حسین فهمیده ها را فراموش نخواهد کرد.

وی در پایان وظیفه دانش آموزان را با توجه به اتمام جنگ سخت و تغییر سنگر بسیج دانش آموزی به کار علمی و پژوهشی، پیشرفت هرچه بیشتر در زمینه های علمی دانست.

دیدگاهتان را بنویسید